slide show

Paket från nelly

 
Fick ett paket från nelly i fredags men hade visst inte visat upp innehållet än hehe. Jag klickade iallafall hem en stickad tröja i peplummodell, så fin är den! Älskar ju peplumtoppar. Sen efter att netti bloggat om johnny bulls skor så var jag tvungen att köpa dom haha, nejmen jag har kollat på dom förut men förra året köpte jag ett par låga och ett par andra höga så ville ha något mittemellan liksom och dom här är ju så fina verkligen, älskar dragkedjan.
 
Nu ska jag tvätta bort sminket och sen kolla vem som åkt ur kvalveckan i idol (amanda/ghettobarbie är ju så bra, bäst ikväll tycker jag. vem är eran favvis?) och sen sova, mår inte så bra för börjar bli sjuk.
jonna

tack :)
Snyggt! Har själv spanat in den tröjan :)

NICOLE

Så snygga grejer :D ! Jag hejar också på Amanda , och även Tove :)

Daniella

Vilken söt tröja :)

milina.blogg.se

Älskar nelly! Dom har så fina grejer :)

sara

Kul med lite nytt nu till hösten :)

A M

Jättesnygg tröja, vad kostade den? :)

Svar: kommer inte ihåg, 299 typ :)
Julia

Amanda Engberg

Åh så snygga! :)

Isabelle Johansson

Nice!

Skogsraah ☾

Snyggt!

Sara Ekman

Snyggt :)

Emmy

Åh så snygga!!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så fina skor!!

Sanna | Beauty & Design

Men ååh vad fina grejer :)

Jessy

Men gud vilken söt tröja och så snygga skor!

linah

ååh älskar det!!:D

VERONICA - fashion blog

Underbara skor, såå så läckra verkligen! :) Grymt tjejen!

ebba

åh så fina! älskar skorna :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: