slide show

OPI Color paints gradient

 
 naailsbyjulia @ instagram
 
Nu har jag äntligen lagt upp alla nagelbilder som jag vart efter med här på bloggen, finns några till som ni kan se på min insta som jag inte tänkt lägga upp här, eller inte i ett eget inlägg isåfall. Här är iaf en gradient med OPI color paints som släpptes i våras men jag har aldrig liksom känt att jag behövt dom förrän nu. Jag använde 'silver canvas' och ett annat glittrigt nagellack under color paintsen och det blev ju rätt coolt! Tyvärr så färgade dom av sig på några av mina nagelband så fick kämpa med att få bort det men det försvann tillslut.
Pernilla Johansson

Oj då, de färgar av sig, bra att veta när jag väl kommer till skott med att använda mina... Snyggt, bra med tips vad man skall hitta på med dem. :)

Svar: iaf den turkosa gjorde det och lite den röda också men det röda gick bort utan större problem iaf :)
Julia

Josefin Nilsson

Så snygga naglar! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så himla snyggt!!

Matilda Johansson

Fint! :)

A M

Snyggt!!

Henrietta Nylund

Ååh vad fint!

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar :D

Ida Lindborg ♡

åh så festliga! :D

NICOLE

Snyggt! =)

MADDISENJ.SE

Wow, riktigt snyggt!!

Amanda Engberg

Så snyggt! :)

Jeanette

Så snyggt :)

sara

Såå snyggt! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så snyggt! :) Som alla andra naglar du gör!

Linnea

åh vad fint! det kanske är en dum fråga, men när man gör gelénaglar så brukar man ju avsluta med någon slags finish gel eller topcoat, men när du målar med nagellack, brukar du lägga på det innan eller efter då?

Svar: top coat är alltid det sista jag lägger på :)
Julia

HTTP://heleeens.bubbleeoom.se

Dom där färgerna såg snygga ut :)

Malin Thorell - hobbyfotograf

Coola naglar :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: