slide show

IKEA Västerås inspo

bilden ovan på tavlan är från förut men visst är tavlan fin? ser ut som en bild jag själv tagit när jag var i NYC.
även bilden ovan är från förut. så fina kök! gillar verkligen den där moderna känslan.
det här rummet är fint men jag skulle själv ändrat en del men gillar känslan av det.
 
Jag älskar IKEA (och ikea i västerås har seriöst bästa personalen) och får alltid massor med inspiration när jag går där bland alla rum så när jag var där sist, för typ 2 veckor sen eller när det nu var (bra koll som vanligt haha) fotade jag även lite men 2 av bilderna är från förut. Ska fortsätta fota för att samla massor med inspiration till mitt framtida hem!
Emiza

jättefint :D

A M

Åh så fina rum!

Jeanette

Så fina bilder :)

Daniella

Ikea har så fina inspirations-rum :)

Henrietta Nylund

Älskar att gå runt i IKEA och kolla på dom olika rummen! SÅ fint!

Amanda Jona [SPONTAN]

Älskar inspirationsrummen på Ikea!

Pernilla Johansson

Ja man kan få mycket inspiration när man går på IKEA.

Ida Lindborg ♡

såå fint! :D

NICOLE

Mycket fint att hitta inspiration ifrån :D

Linnea

Sååå fint - den NYC bilden skulle man haft på väggen här hemma :-)

Netti

Åh vad fint och vad roligt att du fotade allt! Kram

Boel

Himla snyggt!

Fanny

Jag älskar också att vandra runt och få inspiration på IKEA. Men tyvärr har jag ingen bil så det är svårt för mig att ta mig dit så mycket som jag skulle vilja.

Amanda Engberg

Så mycket fint! :)

anna

Jag har varit i västerås :) är rätt fint där :) Åhhh ikea is da shiet :D

Svar: ja det är en mysig stad :)
Julia

Sara Ekman

Är så kul att gå till Ikea och kika! :)

Sanna | Beauty & Design

Åh, jag fick ett presentkort på IKEA under helgen, är dock osäker på vad jag ska köpa, haha... Vi får se :D Vi är sugna på några taklampor tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: