slide show

En lista

Jag älskar att både fylla i och läsa sånahär listor så var tvungen att fylla i en nu haha hoppas ni gillar dom också.

 

1. Vem är din bästa vän? - dom heter elin, frida och amanda. så glad över att ha dom!
2. Vad har du för skostorlek? - mest 37 men även 38 ibland i vissa skor.
3. Brukar du skratta för dig själv? - haha ja det händer väl!
4. Vilket är ditt favoritnummer? - har inget?
5. Vad var det senaste du åt? - nå knäckebröd haha..älskar det.
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? - neonrosa hihi.

den här färgen. ↑

7. Hur är vädret just nu? - det är mörkt nu men det var eller är massa moln som vanligt. trååk!
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? - kommer inte ihåg, tror det var i lördags när pappa skulle hämta mig på jobbet men han var inte där så jag var ju tvungen att ringa och fråga vart han tagit vägen haha. men jag gillar inte att prata i telefon så gör inte det så ofta, smsar helst.
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? - ögon, kroppen, stilen, typ det.
10. Tv eller dator? - dator för det går ju att kolla på program där.
11. Favorit TV-program? - PLL (men har tröttnat men dom gamla säsongerna är ju bra), idol, project runway..hahah vet knappt vad jag kollar på.
12. Har du några syskon? - yes, 2 systrar och en bror.. är yngst av alla.
13. Längd? - 160.
14. Hårfärg? - brunt och med ljusa toppar.


15. Ögonfärg?
- typ grön/grå/blåa, nån slags blandning men mest grön typ.
16. Använder du kontaktlinser? - näe.
17. Favorit högtid? - julen helt klart. såå mysigt!!
18. Favorit månad? - typ juni eller juli för det är sooommmar.

sommar. ♥
 

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? - ja flera gånger.
20. Vilken var den senaste filmen du såg? - baksmällan som gick på tv i lördags. så rolig!
21. Favoritdag på året? - ingen aning? olika för varje år ju..
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? - jag tror det ja.
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? - va? nej är det ens möjligt haha?
24. Kramar eller kyssar? - beror ju på vem det är.
25. Choklad eller vanilj? - svåårt gillar båda, men vanilj kanske då.
26. Har du tattueringar? - ja 2 st.
27. Vad lyssnar du på just nu? - avicii's låt 'pure grinding' såå bra. gillade inte den först men nu spelas den ofta.
28. Är du kär i någon kändis? - haha nej.
29. Vilka böcker läser du just nu? - ingen.. eller jo körkortsböckerna, det räknas väl haha.
30. Piercingar? - har inga, om inte öronen räknas då.
31. Vad gör du just nu? - svarar på det här och lyssnar på musik.
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? - både och ska det va! men salt är viktigt, går inte att äta utan.
33. Hundar eller katter? - katter. älskar katter!

min älskling.

34. Favoritblomma? - kan inget om blommor haha.. men rosor säger jag väl då.
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? - näe eller inte vet jag haha.
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? - ingen bästa kompis.
37. Har du älskat någon nångång? - nej! aldrig på riktigt.
38. Vem vill du träffa just nu? - just nu? ingen aning!
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? - ja några st.
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? - nej det har jag inte.
41. Gillar du att flyga med flygplan? - nej det är hemskt!



42. Höger eller vänster-hänt? - höger.
43. Hur många kuddar sover du med? - jag har 4 st men sover med 3, 2 st på varandra och sen har jag en tredje som jag håller i, älskar mina kuddar hehe. sen har jag en supergosig pläd också som jag håller i med andra handen haha okej låter konstigt men det är så jag sover, superbekvämt iaf!
44. Saknar du någon? - ja saknar mååånga!

Skogsraah ☾

Kul lista :)

ThreeFunnyGirls

Äntligen hittar jag en blogg som håller på med naglar! Eller jag tror att du gör det, p.g.a bilderna och texten "nails"... Kul att följa dig i framtiden!

Svar: ja det gör jag :)
Julia

Jessy

Vilken söt kisse :D

NICOLE

Vilken rolig lista! Och vilken fin färg i håret du har :)

Lucy

Vilken rolig lista och ditt rum ser underbart fint ut :D

Netti Starby

Vilken bra lista och det här var kul att läsa :-D Kram

Jeanette

Roligt att läsa :)

shazi

underbara bilder

Cassandra

Intressant :)

Daniella

Rolig lista, gillar också att läsa igenom såna :)

jonna

Kul lista :)
Tack fina du!

Bellah - livet i USA

Åh vilken rolig lista!

VERONICA - fashion blog

SÅ kul att läsa med! Åh vad härligt! :) Kramar fina duu!

Helen

Alltid kul att få veta lite mer om tjejerna vars bloggar man läser :)

Amanda Engberg

Det var roligt att läsa! :)

sara

kul med en lista att läsa :)

linah

du har såå snygga bilder!

N

Kul med lista! :)

Sanna | Beauty & Bride

Alltså gud, den där katten var ju huuur söt som helst!

Emma Engström

Jättekul med såna här frågor! :)

Isabella Huynh

vilken rolig lista att läsa och fina bilder :)

Madelene

Håller med dig ! Både kul att läsa och göra :D

sara

Kul att läsa! :)

Marlene S.R

fina bilder!

Henrietta Nylund

Riktigt kul lista!

Boel

Kul att läsa :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Roligt att läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: