slide show

Dreamcatchers


naailsbyjulia @ instagram
 
Recreatade en design som jag gjorde tidigare i år, det är typ min favorit för jag gillar verkligen den rosa och den turkosa färgen tillsammans men den här gången fick mina fjäderdekorationer vara med också, blev absolut inte lika bra (för mig blir alltid orginaldesignen bäst) som den andra men kul att måla iaf.
Pernilla Johansson

Fina färger och snyggt :)

Jessy

Gud så söta!

Netti Starby

Åh vad läckert :-D Kram

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Den rosa är sjukt snygg! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vilken söt design!

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar :D

NICOLE

Känns jättepillrigt men resultatet blev jättefint :)

Elin

Vad duktig du är! Väldigt kreativt :) KRAM

Amanda Engberg

Så roligt att du visar hur man gör! :)

sara

men vad fint! :)

VERONICA - fashion blog

Guuud så balla, så så fina. Du har ett sånt öga för detaljer! :) Underbart!

N

Snyggaa!

Sanna | Beauty & Bride

Så himla härliga färger :)

Cassandra

Superfint! :)

Lucy

Gud så snygga !

A M

Woooow, helt otroligt vad mycket du kan! Det där var jättesnyggt!

Henrietta Nylund

Åh vad kul med en tutorial!

Emma & Julia

Har letat såå länge efter en färg som den rosa, stort tack haha! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: