slide show

Stories

 
 
 
 
 
 
Alltsåååå avicii, hur grym får man va!! Älskar hans nya skiva 'stories' och låtarna här ovan är mina favoriter. Gillar ni avicii?
Pernilla Johansson

Har inte lyssnat så mycket på honom tyvärr.

linda

Bra låtar!:D

MALIN

"For a better day" går på repeat hemma hos mig! Den låten gillar jag verkligen! Kram

Netti Starby

Hon är grym! :-D Kram

Jessy

Jag har sett han live 2013 tror jag det var och ja jag diggar en del låtar iallafall :D

Marlene S.R

så bra!

N A T H A L I E

ÄLSKAR hans nya låtar! Dem är sååå bra :)

Jeanette

Avicii är så bara så grymt bra! :)

NICOLE

Så duktig :)

Carina Marianne Holst

Riktigt bra :)

N

Avicii är bäääst!

linah

ääälskar de, så grym!!

sara

han är så bra! :)

isabella

bra låtar :)

Isabella

Älskar hans Musik, grym e han! :)

Henrietta Nylund

Älskar hans nya album!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Han är grym! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: