slide show

New in

 
Nej jag skulle inte köpa en bikini nu under hösten om det inte vore för att jag ska dra utomlands nästa månad, tyckte bikinin var så söt så kunde inte låta bli! Sen gillar jag verkligen den rosa stickade tröjan också, supermysig och fin färg på den, behöver en liten färgklick i min garderob.
MALIN

Den rosa toppen gillade jag verkligen! Passade ju jättebra med halsbandet :) Kram

NICOLE

Den rosa tröjan var hur fin som helst! =) Och klart du köpte ett lack också :D Haha

Pernilla Johansson

Snygg tröja... så klart nagellack fick hänga med hem också :)

Svar: hahha man kan ju inte komma hem utan det :p
Julia

Netti Starby

Vilka fina köp! Kram

Skogsraah ☾

Fint!

sara

Alltid kul med lite nytt! :)

Sanna | Beauty & Bride

Tröjan var verkligen superfin tkr jag :) Vart kommer den ifrån? :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att få dra iväg! :D

Jeanette

Så fina saker :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh tröjan såg supermysig ut!

Helen

Den rosa tröjan var verkligen helt underbar :D

Henrietta Nylund

Kul med nytt ju! :)

VERONICA - fashionblog

Tröjan såg helt underbart vacker ut! :) Fantastiskt! :)

Amanda Engberg

Snygg tröja! :)

Jessy

Va fina!

Emma Engström

Den rosa tröjan är verkligen hur fin som helst! :)

Isabella Huynh

vilken snygg tröja :) gillar färgen

Amanda

Snyggt! Och så snyggt med vitt lack! 😁

Malin Wederberg

Fin tröja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: