slide show

Blue aztec

 
 naailsbyjulia @ instagram
Rad Girl

Du är super duktig på naglar och hela din blogg är bara goals!! Önskar att jag hade hittat den tidigare!!

Svar: tack vad kul :)
Julia

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååå snyggt! :)

NICOLE

Snyggt :D

Linda

sjukt snygga!

Pernilla Johansson

Snyggt... gillar dina Aztec naglar... igår var det min tur att få hem en avi på ett nagellackpaket som kom från USA... de flesta skriver små värde och gift men inte på detta paket, så då fick man betala... det blev dyra nagellack.

Svar: från vilken sida då?
Julia

Cassandra Haraldsson

Superfina naglar!

Amanda Engberg

Så snyggt! :)

MALIN

Jättesnygga naglar! Du är så grym!

Amanda Jona [SPONTAN]

Supersnyggt som vanligt :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fint

linah

coolt!!

Henrietta Nylund

Superfina!

a n n i k a

Fina naglar!

Jeanette

Galet snyggt mönster :)

Nathalie Tegelstam

Gud va snyggt, jättehäftigt mönster! :)

Pernilla Johansson

Julia den var en säljare på ebay som jag skickade efter några nagellack i från... säljaren heter smithrdblue1. Inget fel på säljaren, fick mina nagellack men synd att man inte sa till att man ville de skulle skriva ner värdet och gift. Man har ju inte behövt det innan för de har varit man köpt av innan har skrivit en lågt värde och gift... gillade Delush Polish värde 0,01. :)

Celine

Så himla snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: