slide show

Snowflakes

med eller utan silvriga stenar?
 
 naailsbyjulia @ instagram
a n n i k a

Super snygga naglar :D

så fint

Pernilla Johansson

Snyggt, får se vad du hittar på för julnaglar snart kan jag tänka mig.

NICOLE

Med! Jättegulligt :)

Malin Thorell - hobbyfotograf

Med stenar tycker jag, så fina naglar, påminner mig om Frost filmen :)

Maja H

OMG! Så snygga!?
Lika snyggt med stenarna eller utan!

isabella

med var supersnyggt!

linah

åhh så fint:D!

freja limelake - Resor & Livsstil

Så fint! Med stenar, helt klart :)

Amanda Engberg

Med! :)

valeria

så fruktansvärt snygga!

Jessy

Med, så att dom sticker ut lite extra :D Skit fina!

Alice E

Shit vad duktig du är, så fina! Jag skulle ha utan, men det var snygg med också ;) Kram!

Henrietta Nylund

Såå fina!

Sara ~ Candis

Tycker nästan utan :D vilken inspiration. Det måste jag också testa nångång <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: