slide show

Pastel mermaid print

 
naailsbyjulia @ instagram
MATILDESIGN

Vilka snygga naglar! :D

a n n i k a

Så fina naglar :D

Netti Starby

Herregud vad snyggt och jag älskar färgerna :-D Kram

Emma Engström

Riktigt fina! :)

Henrietta Nylund

Men åååh vad fina!

Johanna

sv: Ja verkligen!

Snygga naglar :)

Natalie Salazar

va fint när det skiftar i färger :)

Isabella

men så snyggt!

knaperbloggen

stört snygga naglar!

Amanda

Gud vad du är duktig!! Gå gärna in på min blogg och tävla om ett skal som du får designa alldeles själv. http://amandahans.se/2015/november/tavling-mitt-egendesignade-skal.html Kram

NICOLE

Fint :D

Sofia

åhh va snyggt

linah

wow!!

catrin Monica Sandberg

Helt otroliga nagelar, så himla fint!

VERONICA - fashionblog

Otroliga naglar, så otroligt fina verkligen!! :) Superfint!

Jeanette

Så fint! :)

Jhennifer

Grymt snyggt ❤️

Anonym

Så fint! :)

Isabella

sv: tack så mycket :D

Pernilla Johansson

Fint :)

Ida | the sky under the sea

Superfina!

Nelli

Hej! Jag undrar hur du får så fina bilder? Vad har du för kamera, objektiv och samt ljus?(redigering?) Jag är så tacksam för svar :D

Är nagelteknolog själv, men tycker att bilderna jag tar på mina verk inte blir så bra ... :/

Svar: jag fotar med nikon d3200 och vanligt 18-55 objektiv :) fotar i en lightbox och redigerar i photoscape, inget spec alltså :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: