slide show

@NAAILSBYJULIA

tidsinställt inlägg
 
glansig eller matt skyline?
 
naailsbyjulia @ instagram
 
Här är några naglar som kommer komma upp på min insta ↑ under nästa vecka (om jag har wifi nånstans), har några till som jag inte la upp här så checka in det sen.
Tilda Barkselius

Åh gud så snyggt!!

Henrietta Nylund

Riktigt fina!

N A T H A L I E

Wow så snygga naglar! :)

Isabella Huynh

älskar den med en ankare! :)

Netti Starby

Riktgt grymma målningar! :-D Kram

VERONICA - fashionblog

De sista naglarna var helt och håller fantastiska!! Herreguuud så fina!! :) Kramar tjejen!

NICOLE

Så fint :D Hoppas du har det bra nu!

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Åh vad fina :)

Pernilla Johansson

Fina naglar :)

Jeanette

Så fina! Älskar den i mitten med båt tema, så somrig! :)

N

Supercoola!

Sanna | Beauty & Bride

Åh vad fina! Min favvis var nog den längst ner, just för rosetten, hihi :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååå snygga! :)

Malin Wederberg

Så snygga!

- Caroline

Wow vad snyggt! Älskar de sjömansinspirerade!

Netti Starby

Herregud vad snyggt! Kram

Eleonora Adriana ♥

Snygga :)

Hanna C. Blomqvist

Wow! Jag älskar dina naglar. Jag gillade glansiga bättre än matta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: