slide show

Månadens design - oktober

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Ny månad igen (var det inte sommar typ nyss?!) och dags för en monthly mani favorites igen, vilken är eran favvis?
Frida

Helt klart nummer 6! Sååå sjukt snygga!

Henrietta Nylund

Gillar verkligen rosa bandet naglarna!

linah

åh så fint:D!

NICOLE

Å 7an var hur fin som helst :)

JUNITJEJ

Wow,så fina naglar!!! Nr 6 blev mina favoriter.

freja

Såå snyggt ! :o

Jessy

3,6 och 7 :D

Flisan

Snygga :D

Cassandra Haraldsson

Jättefina bilder!

MALIN

Trean och sjuan tycker jag! Oktober är ju nästan halloween- och Rosa bandet-månaden! SÅ fint! Kram

Netti Starby

Åh vad fina och vad snyggt med rosa bandet :-D Kram

Isabella

Nr 6 var ju supersnygga!

ebba

gillar nr 7 mest!
svar: tack så mycket :) kram

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Blir så himla imponerad varje gång jag ser en design du gjort. Du är så grym!! Min favorit är nog den med rosa bandet. :)

Pernilla Johansson

Nr 1 är min favorit. ja tiden går fort... snart är det ett nytt år.

Sanna | Beauty & Bride

De två sista gillade jag mest :)

VERONICA - fashionblog

UNDERBARA naglar, så så snygga och vackra! :) Fantastiskt! :)

Natalie Salazar

tjusiga :D

Dixi Wonderland

Gud va duktig du är. älskar verkligen färgerna som du använder :D

Malin Wederberg

Så snygga!

N A T H A L I E

Gud såå snygga! :)

Emma

ååh dina naglar alltså <3 Du är grym! Synd att du bor så långt bort, hade mer än gärna gjort mina naglar hos dig om du nu sysslar med det hehe :)

Malin Thorell - hobbyfotograf

Jag gillar nummer 3, men nummer 7 är allra finast :)

Jeanette

Min favorit är nummer 5 :)

Erica Andersson

gillar verkligen nummer 2 och nummer 7!

Amanda Engberg

Favoriten är nummer 7 :)

björkis

Jäklar vad fina!! Mina favvisar var nog 1 och 7 :)

Karin

Så svårt att välja en favorit när alla är fina men väljer nummer 3 för att skriva någon^^

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Jag älskar nummer sju och åtta! :)

Isabella

Åh gud vad fina! Älskar nmr 6! :D

johanna

nummer 1 är helt klart min favorit! =) Men alla är supersnygga!

Ida

Alla är så fina, vad duktig du är! 1 & 3 är nog mina favoriter :)

linah

snyggt:D!!

Ida | the sky under the sea

Älskar Halloween-naglarna och de pastelliga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: