slide show

Följ med mig till London

glöm inte att kolla i 1080.
 
Som ni kanske vet så var jag i london i somras och filmade en hel del när jag var där, klippte ihop en liten film förut men kom aldrig så långt att jag la upp den nånstans men nu är den uppe på min youtube kanal! Tyvärr kunde jag inte ha någon rolig låt till för den för den jag ville ha bröt mot upphovsrättslagen typ så jag tog bort den låten och la till någon bakgrundslåt från imovie istället. Vill ni att jag gör fler filmer/klipp och lägger upp här?
Ronja Flygare

vilken härlig film! känner igen mig på så många ställen, var också till London i somras :)

Maja H

Kul video! :D

Henrietta Nylund

Ååh vad kul med en video!

Jessy

Va mysig video :D

Pernilla Johansson

Härlig resa :)

Netti Starby

Vad duktig du är som har gjort en video :-D Kram

Isabella

så kul att få se!

linah

men åh va kul!! <3

Nikita ♥

så härlig video!

N A T H A L I E

Kul med en video och London är ju underbart! :)

Amanda Engberg

Så rolig video! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: