slide show

🌮🌮🌮

 
Imorgon Ă„ker vi Ă€ntligen till vĂ€rmen, ska bli sĂ„ skönt! Ska börja packa lite nu men det var sĂ„ lĂ€ngesen jag var pĂ„ en solresa, mina senaste resor har liksom varit shoppingresor sĂ„ dĂ„ försöker jag packa sĂ„ lite som möjligt sĂ„ jag fĂ„r plats med all shopping haha men nu Ă€r det bara sol och bad som gĂ€ller. Är sĂ„klart ocksĂ„ lite orolig och rĂ€dd att resa nu nĂ€r lĂ€get Ă€r som det Ă€r i sverige och europa men hoppas verkligen polisen fĂ„r tag pĂ„ alla terrorister och folk som dom letar efter.
 
Jag har ett nagelinlÀgg som jag ska tidsinstÀlla nu till imorgon men sen kommer bloggen stÄ tom en vecka, sorry men nÀr jag Àr hemma igen har jag förhoppningsvis lite ny energi och inspiration. Ni kan ju annars följa min nagelinsta och mina stories pÄ snapchat, juliailgren heter jag dÀr.
Amanda

ha det sÄ trevligt :)

Cecilia

HÀrliga bilder! Hoppas du fÄr en bra resa! :D

Emma Engström

Men Äh sÄ otroligt hÀrligt! Underbart :)

Terese

Åh mys, ha det sĂ„ kul!
Kram

sara

SĂ„Ă„ himla fint! :D

Pernilla Johansson

Ha nu sÄ trevligt och njut :)

linah

sÄ hÀrligt! ta mycket bilder och ha kuuul:D

Madeleine Ward

Ähh, ha det sÄ bra nere i vÀrmen!!

Ă„h vad kul :D

Olivia

Åh vad hĂ€rligt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh sĂ„ underbart!

Sanna | Beauty & Bride

Gud vad underbart :)


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: