slide show

Årsresumé del 3 | maj & juni

Maj;
Var visst väldigt dålig på att fota under maj men gjorde egentligen inte så mycket, jobbade, gjorde naglar (ovanligt..), testade några nya loka smaker och lite annat.
 
Juni;
I juni fyllde mamma år och jag köpte ju london resan till oss då som en present (bästa presenten jag nånsin gett), jag skrev ut bokstäver i london motiv och blandade ihop dom i en glossybox låda och sen fick mamma komma på vad bokstäverna stod för om ni nu förstår vad jag menar, så himla kul att se hennes reaktion när hon fick ihop det till london, hon fattade typ inget och jag blev så glad när jag äntligen kunde berätta för henne vart vi skulle åka, jag som planerat (och haft svårt att hålla tyst) det ett tag.
Netti Starby

Åh vilken fin present du gav din mamma och bilderna är så grymma! Kram

- Caroline

Kul att läsa :)

NICOLE

Den första desginen där är så fiin :) . Verkar iaf som du hade det riktigt bra då :)

Jeanette

Roligt att du köpte en resa i present :) Bättre än en sak

linah ''afroeve'' moomba

älskar sånahär inlägg:D såå kul!

Cassandra Haraldsson

Härliga bilder!

Ida | the sky under the sea

Älskar maj-naglarna! Och vilken rolig present! Hoppas att jag också kommer kunna ge min mamma nåt sånt en dag :)

VERONICA - fashionblog

Älskar dessa inlägg! Underbara! :) Kramar fina duu!

Madeleine Ward

åh så mycket roligt du hunnit med!!

Henrietta Nylund

Ååh vad kul att ge en londonresa som present!

N A T H A L I E

Kul med en årsresumé! :)

Karin

Hur smakade Loka's smak Hallonskalle, om du minns? Provade dessvärre aldrig dom då :(

Svar: den smakade inte så jättemkt tror jag, kommer inte ihåg riktigt :)
Julia

MATILDA

vad härliga bilder! så fin du är :)

så fint :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att se! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: