slide show

Under the blacklight

 
Här är nästa lack från CC, det är ett ljust neon grönt/gult lack, den ser lite grön ut på bilderna men är mer neon gul i verkligheten. Jag tycker den är superhärlig, tyckte om den mer än vad jag trodde jag skulle göra, kommer bli så fin sen i sommar (hur ska jag hinna ha alla nagellack som jag vill ha i sommar haha)! Gillar ni färgen? ♥
Emilia Åkerberg

Svar: Tack så mycket! :)

Sjukt fin färg! Kan tänka mig att den blir perfekt till sommarn när man är lite brunare :) Kram!

Nora Bååth

Färgen är underbar :D

Boel

Så himla häftig färg ju!

Jessica

Verkligen grymt snygga naglar!! :)

Alice

Grymt snygg färg! och fin design i övrigt!

Linnéa

Wow, älskar färgen :p

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar :D

Julia Wisniewska

Så otroligt fint! Måste fixa min naglar, men aldrig att dom blir sådär fina:(

Helen

Älskar de!
Skulle verkligen vilja ha sådär snygga färger/mönster på mina naglar!

Louise

Åh så fina!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Såååå snygg färg! :)

Pernilla Johansson

Snyggt :)

MALIN

Känns som jag kommenterar samma hela tiden, men snyggt! Du är verkligen grym :)

Sara Ekman

coolt :)

Thaipinnen

sjukt snyggt!

ebba

så himla fina, älskar den gröna färgen!
kramis

Jeanette - Livet i London

Verkligen jätte fint! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Snyggt! En fråga.. Hur många gånger om dagen målar du dina naglar? Eller hur länge har du en design liksom. Tycker jag ser nya naglar hela tiden, haha ;D

Svar: ibland 1 eller 2 gånger om dagen haha men det blir inte 2 ggr så ofta för så mkt tid har jag inte, och ibland blir det inte ens 1 gång (t.ex idag) om dagen, så väldigt olika. blir bara mkt nagelinlägg när jag ligger efter med dom och när jag inte har nåt annat att blogga om :)
Julia

Ida Lindborg ♡

Så snygga! :D

Ida - foto & häst

såå snyggt! cool färg :D

Céline

men gud så snyggt!!

Coola naglar :D

sara

Snyggt!

sara

Såå himla fint! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: