slide show

'Til the record stops

 
Här är ett till lack från color club (kommer sammanlagt 7 st hoppas ni står ut haha) som jag testade igår, den heter 'til the record stops' och är ett ljust neongrönt lack, tycker den påminner lite om päronglass hehe. Vad tycker ni om färgen?
Bella

fint :D

Sara - mamma till nova&levin

Snygg färg! Snygga naglar! :D

Emilia Åkerberg

Svar: Eller hur! :)

Vilket himla fint lack! Jättehärlig färg verkligen :) Jättesnygg nageldesign också!

Koehler - Skönhetsblogg

fint med grönt!

Ska absolut testa det, kram!

Annelie

jättefint tycker jag! brukar inte vara så förtjust i grönt men den här gillade jag verkligen! :)

Ebba

Åh vad fina, älskar färgerna ihop!

Svar: tack så mycket :) du kommenterade inlägget med dom nya! ;) kram

Ebba

Svar: jaha då förstår jag, ja det kan jag absolut göra :) är lite trött redan haha ;)
Kram

sarah

Tack :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vilken fin färg!

Pernilla Johansson

Snygg grön färg...

Linnéa

Åh, den mintgröna färgen är min favorit <3

Boel

Älskar färgen! Blir sugen på piggelin haha! :D

Sv: Ja, det var det :)

Cajsa Lindahl

åh så snyggt! :D

allt bra med dig idag?

Linda

jätte snygga.

sara

Super fina naglar! :D

Julia Wisniewska

Så otroligt snyggt!

Sara Ekman

Älskar färgen! :)

Alice

Verkligen jätte fin och vårig/somrig färg!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så söta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: