slide show

Ny favorit på parfymhyllan

 
Köpte den här parfymen förra veckan, det är britneys nya och den heter rocker femme. Luktar supergott och flaskan är superfin också! Den+VS bombshell summer är mina två favoriter just nu. Vilken är eran favoritparfym?
Emma Grann Fotografi

oooh den får jag testa :)

Ida Lindborg ♡

verkar go! :D

Sv: Tack så mycket :)

ebba

visste inte ens att hon gjort en ny, får kolla in den någon dag! ;)
svar: ja riktigt härligt :)
kram

Cajsa Lindahl

Hihi ja det va väldigt kul i början i alla fall. :)

Vanessa andersson

har luktat på den butik men inte köpt, visst luktar den gudomligt :)

MALIN

Kul med ny parfym :) Britney's luktar alltid så gott!

Linnéa

Mm, den måste man lukta på nån gång då <3

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jag vet inte vilken som är min favorit.. älskar vanilj, men också VS bodymisterna luktar gott!

Alice

Många parfymer du har!

Céline

den luktar verkligen supergott, så sugen på att köpa den!! Min favorit just nu är nog viva la juicy gold couture!! Så himla underbar!! :)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Hehe, Javisst är hon söt. :D

Jeanette - Livet i London

Flaskan var verkligen jätte fin! :)

Emma

Älskar att köpa nya parfymer! :)

Julia Wisniewska

Fick den i födelsedagspresent och oj vad gott den luktar!

Sara

Vilken härlig blandning av parfymer du har. :) Jag har så många favoriter, men Versace- Yellow Diamond, Diro - Jadore och Lancome - Miracle är några av dem :)

sarah

Älskar dina naglar och alla dina farfymer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: