slide show

New leatherjacket

 
Känns verkligen inte som att det gått en vecka sen jag skrev sist, tiden bara flyger iväg haha men jag har haft rätt så mycket att göra och mycket i tankarna. Men iallafall kolla in min nya skinnjacka som jag var och hämtade ut för ett tag sen, älskar den!
 
Visste inte att den var så populär förrän efter jag googlade på den för att se hur den ser ut på, men jag skulle aldrig köpa något som alla andra har bara för att liksom, jag köpte den för att jag tycker den är galet snygg. Har ju en från kenza men den har blivit så stor i armarna vilket är lite synd för jag gillar den också men men. På den här tog jag en S, XS hade kanske passat lite bättre men nu får jag plats med tjockare tröjor under iaf.
Cajsa Lindahl

Tackar. :) Tycker om dem båda asmycket! :D

Sofia Eklund

den där jackan är sååå snygg!

Ebba

Svar: ja riktigt nice :)
Kram

Pernilla Johansson

Supersnygg, en sådan skulle jag vilja ha, en gång kanske man kan ha det, måste ner i vikt först, jag unnade mig en Michael Kors väska idag istället :)

Louise

Sjukt snygg ! 😍

MALIN

Vilken snygg jacka! Vart är den ifrån? :)

Svar: chiquelle.se :)
Julia

Louise

Åh vilken fin jacka!!

Stina

Sååå snygg :)

Ida ☯ the sky under the sea

Skitsnygg!

Alice Lindström

SNYGG!!

Nora Bååth

Den var sjukt snygg!

Daniella

Den är jättefin :D

moniki.blogg.se

såå snygg!!!
Sv: tack :D

Linnéa

Åh, den var riktigt riktigt snygg den :)

Ida - foto & häst

åh så snygg skinnjacka! :D

thaipinnen

sjukt snygg! är den från zara? :)

Svar: nej det är den inte :)
Julia

Sara Ekman

Snygg :)

Jasmine Hellman

Sjukt snygg jacka! :)

Karin

Men åhh, I'm in love! It's beeeauitiful!!!!

Ida Lindborg ♡

Så snygg! :D

Sv: Tack så mycket :)

Sara

Så otroligt snygg ! :)

Julia Rönngård

Sv; Förlåt för sent svar... Men jaa, jag älskar leighton Denny's nagellack! Eller speciellt topplacket, det blir så himla fin och hård yta och torkar så snabbt! :)

Såååå fin jacka!! Varifrån? :)

Svar: chiquelle.se :)
Julia

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Snygg Jacka

Clara

Riktigt snygg!

Ida

Grymt snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: