slide show

Meet me at the rink

kvalitén på bilderna blev inte så bra för det var helt grått och regnigt när jag fotade.
 
Nästa lack från color club är den här ljusblåa färgen som är en av mina favoriter hittills, jag har fått dille på ljusblått så kanske därför haha. Tror även jag kommer ha mycket användning av den här till nail art för nästan alla ljusblåa jag har är antingen väldigt ljusa eller har skimmer i sig så det här lacket behövs. Tycker ni om färgen?
Ida Lindborg ♡

Så fint :)

Sv: Tack så mycket! :D

ebba

färgen var superfin! jag ska få mina naglar fixade i morgon så måste kolla igenom din blogg för att hitta vilket jag vill ha som haha, hittar alltid min inspiration hos dig :)

svar: ja riktigt mysigt :)

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar :D

Netti

Vilka somriga och fina naglar :-D

Helen

åhh vad läckert!!

Jeanette - Livet i London

Så otroligt fin färg! :)

MALIN

Läckert! Passar mig som heter Palm i efternamn :)

Alice

Snygga naglar och riktigt fin färg!

Anna Photography

Så fin färg :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Men ÅH vilka vackra naglar, herre gud! Älskar den blåa färgen :)
Kram Hanna!

S A N N A ♥

Åh fin färg på lacket!

joré

härlig färg!

Karin

Jag tycker att bilderna blev jättebra och ja, den är superfin!

JUNITJEJ

Vilka snygga naglar!

Linnéa

Åh, underbar lackfärg <3

Ida ♔ Foto

snyggt :)

Joanna

Sååå fint!! Själv så är jag sämst på att måla naglar hehe

Nora Bååth

Så somrig och härlig färg :D

Pernilla Johansson

Åhh vilka somriga naglar... läckra... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: