slide show

🌾🌾🌾

 
Ett par naglar frÄn nÄgon dag sen, Àlskar fÀrgerna tillsammans!
Mizca

JÀttefrÀcka :) Stör det inte att du har utstÄende saker pÄ naglarna? För mig kÀnns det som att man skulle fastna lite hÀr och var ...

Svar: Mycket god, fanns pÄ Netto!

Svar: jo det Àr lite drygt ibland haha :)
Julia

Stina

HĂ„ller med dig! FĂ€rgerna var supersnygga tillsammans :)

va fina :)

ebba

Äh sÄ himla fina!

Emma

FĂ€rgerna passar verkligen bra med varandra! :)

Boel

Gud sÄ söta :')

Linnéa

Åh, det opi-lacket Ă€r min absoluta favorit <3

SĂ„ fint :)

Daniella

Åh vad söta :D

Pernilla Johansson

Snygga naglar :)

Celine

SĂ„ himla snygga!

Sara Tuvesson

Verkligen underbara fÀrger :) <3

MALIN

JĂ€ttefint!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

SĂ„Ă„ galet snygga! :)

Nora BĂ„Ă„th

FÀrgerna passade jÀtte fint tillsammans!

Emiza

fina

Alice

Åh sĂ„ fina fĂ€rger!

Sara Ekman

SÄ söta :)

Ida - foto & hÀst

Äh sÄ vackert! precis i min smak :D

Sarah

De e sÄ fint me pastellfÀrger :)

thaipinnen

hur ofta mÄlar du om naglarna ? alltid nya fina nÀr jag kikar in hÀr haha :)

Svar: lite dÄ och dÄ, inte varje dag haha :) Àr lite efter hÀr i bloggen med alla naglar sÄ dÀrför dom kommer upp efter varann.
Julia

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

JĂ€ttefina!

Ida Lindborg ♡

Ä sÄ fina fÀrger! de passade verkligen :)

Sv: Tack sÄ mycket :)

Sanne-Madeleine HĂ„kansson

Ja men visst :D tackar :) kram

LA

SĂ„ söta! Är det gröna lacket OPI "That's hula-rious!"?

Svar: japp det Àr den :)
Julia

Emma

Himlar vad duktig du Àr!

Mizca

Svar: Vanesak kanske =)

louise

sjukt snygga!!

Anita

Ă…Ă„Ă„h, dessa va sjukt fina :-D

Sanne-Madeleine HĂ„kansson

skit fina :D

Helen

Blir sÄ avis! Skulle Àlska om du kunna fixa mina naglar nÄgon gÄng :)

Ida | The sky under the sea

Söta! Skulle vilja ha det gröna lacket ^^


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: