slide show

Color party

 
Alltså..74 kommentarer på typ 4 dagar, vad hände där haha.. kul är det iallafall även om min blogg verkligen har den sämsta uppdateringen, jag har några inlägg i utkast från typ förra veckan som fortfarande inte publicerats av nån anledning, får väl kanske ta och slänga upp dom här sen! annars får ni ta och följa min nagelinsta (naailsbyjulia ←klick) om ni vill se massa naglar.
Emma

Får ta och kika på din nagelinsta! :D

Annelie

åh vilken kul idé med naglarna :) förstår inte vart du får all inspiration ifrån haha :D

Pernilla Johansson

Snygga och somriga :)

Nora Bååth

Ädlar färgerna!

Julia

Sv; tack så mycket! :)

såå fina naglar - som vanligt ;)

Bambi

Så sjuuukt snyggt ju :D

btw .. tkr jag känner igen dig haha misstänker att vi bor i samma stad. :P

Svar: haha jaa det gör vi, såg bilden på stationen du la upp tidigare ;p
Julia

Netti

Vad läckert och pastell är så snyggt :D

ebba

åh vad fina, älskar färgerna ihop!

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar :)

angelicasvarld.blogg.se

Men va fint!! Du är ju så jäkla duktig!!


En härlig måndag önskar jag dig!

MALIN

Du är så jäkla duktig! Orkar inte!!!

Sara Ekman

Härliga färger :)

Caroline

Åh vad snygga naglar!

Linnéa

Åh, den gröna nyansen vill jag lätt ha <3

Alice

snyyyygt!!!

thaipinnen

ska garanterat in o kika på din insta! :)

Sara

Så snygga ! Måste följa dig på Instagram :)

Svar: vad kul hihi :)
Julia

Emelie Pahlin

Så himla fint, du är så duktig! :D

Céline

guud så tjusigt!!

Mizca

Underbara färger :)

Svar: Vad tyckte du om Loka med skallarna?

Svar: tyckte den var helt okej :)
Julia

Ida Lindborg ♡

åh så fina!

Sv: jaa, verkligen!:D

Ida - foto & häst

åh så otroligt fint, älskar färgerna :D

Louise

sjukt snygga naglar :D

sarah

Fina naglar

Ida | The sky under the sea

Superfina!

Helen

Lika fina som alltid :)

Madelene

Så snygga ! :D

Oslofru

Gud så sött nagelack! :D

Pauline

snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: