slide show

Bad blood

 
Har ni hört taylors senaste singel och sett den tillhörande videon? Tycker låten är såå bra och videon är också riktigt grym, många kända ansikten!
 
det här inlägget skulle egentligen publicerats den 20/5, haft den i utkast sen dess.
Boel

Älskar den! :D

Cajsa Lindahl

hehe jajamänsan det var det verkligen! :D Älskar att umgås med mina vänner, även om det innebär massa panik och skit. :/

Julia

Verkligen bra låt! :) Och cool musikvideo!

Ha en fin kväll♥

Ida Lindborg ♡

väldigt bra låt!

Sv: Jaa, verkligen! :D

Linnéa

Den är grym den låten <3

Alice

sååå braaa!!

ebba

men åh är de dnehär låten, älskar den!
svar: tack så mycket :) kramis

Nora Bååth

Grymt bra!

sara

Såå himla braa låt!! :D

Pernilla Johansson

Låten är bra... Trodde Taylor höll på med country, kanske gjorde hon det innan eller? Det med att känna igen personer i videon undrar jag nog om jag inte är för gammal för... kände igen en men vet inte hennes namn... sen tyckte jag mig se Jessica Alba och kan det varit Gigi Hadid också... gissnings lek.

Svar: ja hon gjorde nog de tidigare, jessica alba är med den andra vet jag inte vem det är :)
Julia

Pernilla Johansson

Gigi Hadid är en fotomodell vars mamma är Yolanda Foster som är fd modell och är med The real housewifes of Beverly Hills... om jag tittar på :) Gigi dyker upp där med.

Sara

Den var ju riktigt bra :)

Sarah

Den har ja inte hört :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så bra och alltså den castinglistan!

Malin Thorell - hobbyfotograf ♔

Jättebra låt och musikvideo :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: