slide show

Take a bow

 
Målade dom här ihelgen (älskar färgerna!) och det blev visst en liten tutorial till dom också!
Linnéa

Så himla söta <3

sarah

Tack :) fina naglar

Ida Lindborg ♡

åh så snygga!

Sv: Tack så mycket :)

Flisan

Snyggt :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så söta!

Sara Ekman

Så himla söta :)

Sofia

alltså fööör söta!!

Boel

Så himla söta :D

Sv: Tack :D

ebba

så himla fint! älskar dina naglar, du är så duktig :)
kramis

Sara

Men så söta naglar <3

Sanna Preifelt ❤

Men guud vad gulligt :)

jonna

Så söta :)

och förlåt för sent svar, men ja, glassen var god :) hehe

Cecilia Johansson

Så snyggt :o för dålig på smink osv så skulle aldrig få till ;o

sara

så fint! :)

Honmednaglarna

Vilka härliga naglar du gör! Väldigt fina färgkombinationer och mönster! :D

Klara Andersson

snyggt!

KassandraPalma

riktigt snygga naglar!

- Caroline

Så söta!

Ida ☯ the sky under the sea

När jag ser dina naglar blir jag så sugen på att fixa bra penslar för att kunna bli bättre på nail art. Jag är bra på att teckna och så, men naglar är ju en helt annan grej! :)

Svar: ja det tycker jag du ska :) ja det är helt annat, brukade rita massor förut men gör det inte längre :)
Julia

Amanda Engberg

Åh vad fint! Kul att du visade hur man gjorde dom också :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: