slide show

Santa Monica pier

 
Throwback till santa monica pier! Jag älskar hela santa monica, det är verkligen min favorit stadsdel i L.A (bo inte i hollywood!) för det är så himla fint och mysigt. När jag åker dit nästa gång vill jag bo där istället för hollywood.
Bea

Åh så fint det ser ut!

Linnéa

Åh, så underbara bilder <3

Lydia

Vilka fina bilder!

Ida Lindborg ♡

OMG så vackert! jag längtar tills vi ska dit!! :D

Sv: Tack så mycket ♡

Elin karlsson

Vilka härliga och fina bilder!!!

Wilma Ahlborg

sv: Eller hur! :) Kramis

l

underbara bilder . jag vill åka ditt.

Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så härliga bilder :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så fina bilder! Och så underbart det ser ut att vara!

Emma

Så underbart det ser ut! :')

Celine

Åh så underbara bilder! Vill också dit någon gång!

Pernilla Johansson

Verkar vara ett mysigt ställe..

Ebba

Åh så härliga bilder!

Svar: tack så mycket :)

Thea

Underbara bilder!

Sara Ekman

Är så mysigt där :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Wow så vackert! :)

ida foto. ♛

omg så fint! fantastiska bilder :'D

Agnes

vill också åka dit, ser underbart ut!!

Jessica

Åh vad jag längtar utomlands nu :)

Ida ☯ the sky under the sea

Ser underbart ut! Vill också besöka LA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: