slide show

Realitystjärnorna på godset

 
Alltså av alla serier som går på tv just nu så måste den här vara bland det bästa, så himla skönt gäng och gunilla är ju som hon är haha.. väldigt underhållande iallafall och om ni inte har sett det än så går det nu ikväll kl 8! Kollar ni också på det?
F E L I C I A

Vilken kanal? :)
har aldrig sett det ;)

Svar: 3an men det var visst sista avsnittet igår men finns att se på tv3play :)
Julia

Ellen

Aldrig sett det faktiskt!

Linnéa

Tro det eller ej men jag har sett alla avsnitt av serien som jag trodde att jag skulle avsky *haha*

Sara Tuvesson

Kollade på ett avsnitt, men kände att jag inte fastnade alls för det. :P

Vano

Följer inte, men kanske ska ta och göra. Låter kul iaf!

S A N N A ♥

Jag kollar också på det! Synd att det var sista avsnittet idag:))

Caroline Blomberg

tkr denä är tiktigt underhållande faktiskt!

Céline

Ååh det är så bra!!

N

Haha älskar den serien!!

caroline

Tycker också att det är en himla serie!!

Mikaela

Man har fått en annan syn på dem, men jag tycker inte att det är ett bra program :P

Linn

Håller med dig,den är så bra och spännande att få se mer av de som person också!

Svar: ja precis! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: