slide show

Nail polish obsession tag

Har fyllt i en liknande lista förut men hittade en annan nu också som jag var tvungen att sno hehe, orkade dock inte översätta frågorna till svenska.
 
1. What's your favorite nail polish company? - Svååårt, det står mellan china glaze och OPI.. eller orly.

2. Glitter or no glitter? - glitter såklart! fast jag gillar oglittriga lack också.

3. OPI, China Glaze, or Essie? - som sagt, antingen CG eller OPI, om jag måste välja får jag väl ta CG då. gillar essie också men både OPI och CG är snäppet bättre.
 
 
4. When do you change your nail polish? - hur ofta jag byter? det är väldigt olika men typ varannan/var 3:e dag eller så haha, när jag tröttnat eller bara vill göra något med mina naglar så byter jag!

5. What's your favorite color on your nails? - antingen rosa, ljusblå eller vit, det är favoriterna just nu iallafall!
 
6. Darks or brights? - beror på men nu när våren är här så föredrar jag ljusa och härliga färger. ♥
 
 
7. What are you wearing on your nails right this moment? - faktiskt ingen färg/mönster alls, gjorde precis nya gelénaglar så dom får vara så ett tag, eller iallafall tills imorgon hehe!

8. Matte nails-In or out? - inne! det är jättesnyggt med matta naglar tycker jag.

9. French manicure? - alltså det är fint och fräscht och så men jag tycker det är lite.. tråkigt? jag upplever det som att folk vågar göra mer roliga saker med sina naglar nu än vad det har varit för bara något år sen, folk vågar liksom testa nya former, roligare färger osv så därför tycker jag fransk manikyr börjar bli uttjatat och tråkigt men ja, det är ju fint om det är gjort på rätt sätt.

10. Favorite winter and summer color? - jag vet inte riktigt, jag gör ju så mycket mönster så använder alla möjliga färger oavsett årstid men jag gillar vitt till både sommaren och vintern men silver tycker jag är väldigt fint till vintern och sen på sommaren älskar jag neonfärger, pasteller osv!
 
vitt funkar alltid!
Linnéa

Så bra inlägg :)

Hihi, jag har sett pretty woman tusentals gånger... min absoluta favvis, och den bästa filmen ever <3

linah

håller med:D vitt funkar alltid!

Linn Strömberg

Kul lista, jag måste öva på att måla naglarna för jag är riktigt dålig på det

Netti

Vad intressant att läsa det här och bra inlägg :-D

Svar: kul att du tycker det :))
Julia

Boel

Grymt snyggt!

Sv: Tack :)

Sara Ekman

Kul lista :)

Celine

Kul att läsa och naglarna på sista bilden är ju så galet snygga!

Svar: tack! :)
Julia

Fani

Massa fina färger och naglarna på sista bilden var riktigt grymma du :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: