slide show

Must haves i min sminkväska

Urban decay naked2 paletten, massa fina färger som funkar både till vardags och fest!
Primer till ögonskugga, den är gryyym!
En grön skimrande typ eyeliner som jag brukar använda när jag inte har ögonskugga, den ska knappt synas men ändå ska man se att den finns där, om ni fattar vad jag menar.. den är jättefin iallafall! Allt mitt urban decay smink är köpt i USA men såg att kicks fått in lite från dom nu.
Favoritmascaran från max factor, jag brukar testa lite olika men jag har inte hittat någon som jag gillar lika mycket som den här.
Flytande foundation från mary kay (ääälskar MK), innan jag köpte den här använde jag puder från bare minerals men är så torr i huden så jag använder flytande nu och sen när sommaren börjar närma sig kommer jag byta tillbaks till pudret igen.
 
Vilket är erat favoritsmink? ♥
Linn Strömberg

Mitt favoritsmink är koreanskt så jag tror inte du har hört talas om det. Men mina favoritmärken är Etude House och 3 Concept Eyes :D

Linnea

Åh, många härliga produkter där :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Naked2 paletten är också mitt favorit när det gäller smink! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: