slide show

Helgen

Hej hej bloggen, kommer inte ihåg vilken dag jag skrev sist men det var ju några dagar sen iallafall men jag har inte vart hemma på hela helgen, kom hem igårkväll efter att ha spenderat kvalitétstid med en av mina systrar och firat hennes lilla tjej som nyligen fyllde 3 år, det var jättemysigt! idag har jag vart upptagen med lite annat men imorgon hoppas jag på att kunna slänga upp iallafall 1 inlägg.
 
här är ett litet collage med några bilder från helgen, är inte så bra på det här med att ta vardagsbilder men tog några iaf. gillar ni min söta elefantmössa hahah? var tvungen att testa den, vet inte ens vems det är men min syster tog fram den och tyckte jag skulle testa den. hur kul är det inte att måla i målarböcker btw? sjukt kul ju, tror jag målade mer än vad barnen gjorde hehe..
Linnea

Åh, vilka mysiga bilder 😋

Ebba

Haha så söt mössa!

Svar: ja inget roligt direkt :(

Ida Lindborg ♡

åh ser ut och vara en mycket härlig helg! härliga bilder :)

Sv: jaaa visst är den fantastisk :D

Sara Ekman

fina bilder :)

sara

ser ut som en bra helg :)

Becka

Åh gulliga bilder!

Honmednaglarna

Målarböcker (och barnkalas!) är mysigt! Det finns ju målarböcker för vuxna nu också (med lite mer avancerade motiv då), har varit sugen på att skaffa en sån själv ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: