slide show

He makes me blush

 
Alltså åh kolla hur sött det här lacket är!! Ljusrosa bas med rosa/lila/guld glitter+rosa och vita hjärtan i, älskar det. ♥ Fick fiska upp hjärtanen i det här lacket också, precis som den mintgröna versionen men det gör inte så mycket när lacket är så fint.
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen supersött! :)

Pernilla Johansson

Snyggt nagellack...

Karin Lygnersjö

Åh hjälp vad gulligt!

Emelie

Det var verkligen fint!

Amanda Jönsson

Men gu va fina naglar!

Sanna Preifelt

Guuud vad fint, vart får jag tag på detta lack? :)

Cecilia Johansson

Men vad sött :o

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Men åh vad sött!! :)

Linnéa

Sååå söta naglar <3

Klara Andersson

så fina!

Boel

Åh så fina :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint! :)

Jessica Antemyr

Så söta och fina naglar! :)

Amanda Engberg

Jättesöta och fina! :)

Sara Ekman

Så söta :)

Ida Lindborg ♡

Gud vilka fina och söta! :D

Sv. Tack så mycket :)

- Caroline

Åh så söta!

Hanna

Jätte sött lack! :)

Sara

Vilka våriga och snygga naglar ! :)

emma

riktigt fint!!!

Helen

Åh älskar de där naglarna!
Verkligen exakt i min smak :)

Michelle

Nej, vad gulligt lack!!

mathilda

Gud va fint!!

Céline

Men gud så himla fint, vart är det ifrån?? :)

Svar: livelovepolish.com :)
Julia

sara

Snyggt!

Beatrice Johansson

Asså wow va fina:)

sv: Åh, så roligt:) Kramisar♥

patriciac.blogg.se

sv: Ja men eller hur, Arrecife var en riktig skitplats haha. Jag tror inte ens att ett bättre väder hade gjort det så mycket roligare:P

KassandraPalma

riktigt snygga!

Daniella

Det är verkligen jättefint ^^

Sofie

Supersnyggt ju! Var är det köpt? :D

Svar: livelovepolish.com :)
Julia

Sanna Preifelt ❤

Tack för svaret, Julia! :)
Tänkte fråga, hur var det med tull och sådant från den sidan? :)

Sanna Preifelt ❤

Nej det förstår jag att du inte kan :) Jag har för mig att en kan beställa för typ 1300 SEK utan att behöva betala tull så länge det inte är skrymmande emballage eller konst :) Jag är sugen på att beställa några fina, detta var ju superfint!

Sanna Preifelt ❤

Ja, 1300kr är ju tullverkets uppgifter så jag tror på dem. Men vaddå kan en be företag att skriva gift på paketet? Det visste inte jag ;P Vart fyller en i det? Som namn eller vart? ;P

Sanna Preifelt ❤

Jo det förstår jag :) men hur ber en ett företag att kryssa i att det ska vara gift? ;)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så himla söta!

Simone Hallberg

Åå så fina dom var!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: