slide show

Cherry blossom

CG - at vase value / essie - fierce no fear / CG - white cap / CG - spring in my step / OPI - kiss me i'm brazilian
 Om ni undrar vad som händer i steg 4 så duttade jag på CG - white cap som är ett skimmer lack runt kanterna, därför ser nagelbanden lite glansiga ut.
 
Fortsätter med vår tema på mina naglar, älskar färgerna tillsammans på dom här!
 
Linnéa

Åh, sååå fina <3

ɑ n n i k ɑ

Fina :D

Miss Baby Peaches

Jättefint!

- Caroline

Galet snygga!

Sara Ekman

Så söta :)

jonna

Jag med, hehe. Mina nya favoriter. :)

Snyggt. Hur ofta byter gör du nya naglar? :)

Svar: det är väldigt olika men typ varannan/var 3:e dag :)
Julia

Mikaela

Riktigt snyggt :)

J E N N I F E R

Åh vad snyggt!

N

Åh fint!

Ida Lindborg ♡

Så snygga!! :D

sarah

Fina naglar

Amanda Jönsson

Åh va snygga!

Maja

Sjukt snygga! Önskar att jag också var så duktig på sånt där haha.

Boel

Så himla fina!

Sv: Verkligen!

F E L I C I A

riktigt snygga!!

Hanna

Fick verkligen vårkänslor av de där naglarna :)
Sv: De var riktigt härligt, dock tror jag inte att tentan kommer gå så bra...

Pernilla Johansson

Snygga naglar.

Malin Wederberg

Så fina :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: