slide show

The heat is on

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Hade glömt visa upp det här röda lacket från china glaze desert escape kollektionen som jag swatchade för ett tag sen. Lacket är iallafall ett vanligt rött fast åt det lite mer orangea hållet, superhärlig färg och formulan är precis som resten av kollektionen (av dom 4 jag testat iaf, finns 6 totalt) superbra, den är lite tunn eftersom det är en jelly men täcker bra med 2/3 lager ändå!
 
är ni sugna på lackena från kollektionen så finns dom på eleven.se nu, jag köpte ju mina från USA men nu finns dom här i sverige med! ♥ även electric nights (min favorit) kollektionen finns där.
coffeeandcupcake.blogg.se

Så fina naglar :)

Ellen Gräntz

Såååå fina naglar! Älskar den orangeröda färgen :)

Emma

åh vad kul! hur länge ska du vara där? :Dl

Svar: jaa, i några dagar bara :)
Julia

Ebba

Älskar de beigea!

Svar: tack så mycket :) kram

Louise Worm Due

vilka fina naglar
Har lagt ut en del 2 av min guide i New York, del 1 är vad man borde se där och del 2 är restauranger och fika ställen, kolla gärna in det, kram :)

Sara Ekman

fina :)

linah

dem röda naglarna var sååå snygga!!

Linnéa

Så himla söta <3

Johanna Svensson

snyggt ju :)

Gina

Åh så fina! :D

NICOLE

Vilka härliga :D . Speciellt de turkosa och den längst ner till höger :D

Pernilla Johansson

Snyggt.... ja jag såg att den röda är tunn och täcker inte så mycket när jag målade på den på nagelkartan... men snygg är den. Jag beställde alla färger, fick tag på dem på ebay för 166 kr exkl porto. har bara testat det rosa som har en liten ton av lila i... gillar den.
Snyggt som vanligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: