slide show

Summer '13

 
Lite bilder från sommaren 2013, kan inte fatta att det är 2 år sen jag tog studenten!! Liksom vart tog tiden vägen?
Vanessa andersson

Grattis :)

Klara Andersson

fina bilder!

Olivia

Ja du tiden går ju sjukt fort! Svårt att hinna med känner man ibland. Super härliga bilder iallafall!

Alice

Vad härliga bilder!

sofiaa

Tog också studenten för två år sedan och känner detsamma! Tiden har gått så himla fort!

NICOLE

Såå härliga bilder! =)

Johanna Svensson

Fina bilder, ja tiden går fort fram :)

linah

tiden går fort! vilken snygg tårta du hade btw haha:D!!

Linnéa

Sååå himla härliga bilder <3

Ida Lindborg ♡

Fantastiska bilder! :D

Netti

Jösses vilken fin tårta du hade :-D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Känner likadant.. också två år sen jag tog studenten :o

Alice

Åh vilka härliga bilder! Jag går också stylist men för mig är det 2 år tills jag tar studenten.. Längtar så mycket!

Boel

Massor med härliga bilder!
Håller med dig, ett år sedan jag tog studenten helt sjukt!

Nora Bååth

Tiden går så gaaalet fort :D

Madelene

Så fina bilder ! :)

Céline

underbara bilder!!

Bea

Så många härliga bilder!

Johanna Davidsson

Tiden går verkligen läskigt fort

Sofie Hallgren

Vad fin du är!! :))

Caroline - mamma utomlands

Åh vilka härliga bilder!!

http://siliiins.blogg.se

Tiden rusar iväg :-)

Sara

Ja tiden går så snabbt, var 8 år sedan jag tog studenten :O haha Vilken otroligt fin tårta :)

Sara Ekman

Så härligt bilder :)

sara

Så härliga sommarbilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: