slide show

Sötaste loggan

ebba

åh så himla fina! önskar jag kunde göra något så fint med mina naglar, de är superkorta och fula nu :(

svar: åh tack :) är verkligen supernöjd med allt jag fick!
kram

rememberthiis.blogg.se

Söta !!!

Pernilla Johansson

Häftiga naglar :)

NICOLE

Ja vad fint =) Hoppas du har en bra lördag :D

Johanna Svensson

Fint med rosa :)

Linnéa

Åh, älskar färgen... och nagellacks nageln <3

Netti

Men jösses vad snyggt och riktigt underbart nagellack :D

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar :D

Ida Lindborg ♡

åh så snygga! :D

Siliiins.blogg.se

Snygga naglar :)

Liene Svärd

sv: Visst är det :)

Så snyggt du kan!

Amanda Engberg

Så fint! :)

Jessy

Åh, vilka charmiga naglar!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snyggt du målat dom! :)

Sara Ekman

Så söta! :)

Boel

Åh så söta :D

Madelene

Så fina !! :)

sv: Det var de :)

Caroline - mamma utomlands

Ja verkligen ♥

Klara Andersson

såå snyggt!

sofiaa

Men wow, vad fint! Du är verkligen superduktig på nagellack!

Matilda - Skönhetsblogg

Wow, så snyggt! Du är så jäkla duktig, avis här!

Céline

såå fint!!

Emma

Hur fina som helst! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jättefint!

linah

va snygga:D!

Emma-Väntar tvillingar!

Söta :)
Hur fick du den lilla flaskan på naglarna? kom de med stickers?
Måste kolla in sidan :)

Svar: nej jag har målat själv :)
Julia

Emelie

Åh så fina!!

sara

vilka söta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: