slide show

Secret

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Jag älskar sånahär grön/blåa nyanser och den här med en massa glitter i är ju bara för fin, älskar den! Jag la först på ett svart lack som bas och sen 2 lager+ett lager med en såndär makeup svamp för att få glittret lite tätare, mycket jobb bara för att få det att täcka men värt det ändå. Ska testa hur det ser ut utan svart bas senare men känns som att det kommer bli några lager ändå. Vad tycker ni om färgen? ♥
rememberthiis.blogg.se

snyggt!

NICOLE

Så snyggt med glitter :D

Netti

Färgen är så läcker och det blev riktigt snyggt :-D

Skogsraah ☾

Jättesnygg färg!

Ida Lindborg ♡

å så fint! :d

Linnéa

Ja verkligen :)

Ha en fortsatt fin söndag <3

Sarah

De e snyggt me glitter :)

Pernilla Johansson

Snyggt, jag gillar det. :)

Riktigt fint!

Sara

Åh så snyggt ! Älskar allt som glittrar :)

coffeeandcupcake.blogg.se

Så fint de blev när du la på det svarta :D

Har en veckans blogg tävling uppe nu om du är intresserad. Annars ber jag om ursäkt :)

ebba

åh så fina!

svar. ja riktigt skönt :)
kram

sara

Guud vilken läcker färg! :)

Sanna | Beauty & Design

Gud så fina, älskar verkligen färgen på glitterlacket!

sara

Super snygga! :D

Ida Lindborg ♡

å så fina! :D

Sv: Tack så mycket :)

MALIN

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: