slide show

Rain dance the night away

 
Alltså det här lacket är ju bara för fint! Egentligen så är färgen mörkare än vad den ser ut att vara på bilderna, iallafall i inomhusljus men jag älskar verkligen allt som är blått/turkost så den kommer sitta på naglarna ofta. Även det här lacket har en superbra formula, 2 lager som är hur enkla som helst att bara lacka på, känns som att jag inte testat nagellack med en sånhär bra formula på evigheter! Tycker ni om färgen?
 
--------
har inget med inlägget att göra men igår gjorde jag halkbanan/risk2an, det var så sjukt kul haha, lite läskigt såklart också men kul ändå.
ɑ n n i k ɑ

Sjukt snygga naglar :D

Emma

såå himla snygg färg och snygga naglar! :D

sofiaa

Superläckra naglar!! Älskar färgen :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Risktvåan är sjukt kul! :)

ebba

åh så himla fina!
svar: tack så mycket :) Kram

Ida Lindborg ♡

å så fin färg! :D

Linnéa

Ja, love spell är min favvisdoft... och extra kul när även killarna på jobbet gillar den *haha*

Johanna Svensson

riktigt fint :)

svar: Tack, åh vad kul att du gör det :D

sara

Så läckert!

Sara

Verkligen en härlig färg :)

sara

Super snyggt!! :D

Johanna Davidsson

Vad vackert, önska jag var bra på sånt!

Alice

Underbar färg!

Netti

åh färgen är helt underbar och jag måste verkligen köpa en likadan :-D

Boel

Underbar färg! :D

Celine

Så fina!

Anita

Så snyggt! :D

Emma

Blev väldigt sugen på det lacket, jättefint! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Riktigt snygg färg!

Sara Ekman

Underbar blå färg! :)

Emma

Himla fina naglar, önskar jag var lika duktig! :)

Olivia

Åh färgen var ju jättefin! Du har så fina naglar :O

Pauline

fint! :)

Madelene

Så snygga ! :D
Kul med halkan ! :D

MATILDA ROSQVIST

åh så fin färg! :)

Matilda - Skönhetsblogg

Vilka fina och somriga naglar. Älskar färgen!

Vanessa andersson

Jättevackra :)

Pernilla Johansson

Snygg färg... ok den är mörkare irl... väntar på att mina CG nagellack skall komma.

Amanda Engberg

Ja färgen var ju jättefin och somrig! :)

Jessica

Åh vilken snygg färg! Så snyggt att ha på naglarna nu under sommaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: