slide show

Nailmail

 
Kolla in mina uuuunderbara lack (och förpackningarna) som jag fick hem i dag från live love polish, som vanligt har jag sparat det rosa pappret (perfekt att ha till presenter) och klistermärkena sitter på min dörr såklart hehe.
Klara Andersson

åå vad fina färger

Netti

Åh vad fina och jag vill också ha :D

Linda

vilka fina färger!:D

Vano

Läckra nagellacker!

Matilda - Skönhetsblogg

Vilka underbara lack!

NICOLE

Nej så fint :D

Pernilla Johansson

Mycket snyggt... hehe undra hur många nagellack du har?

Svar: det vet jag inte :)
Julia

Ida Lindborg ♡

Så fina! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilka underbara förpackningar!

sofiaa

Åh glitter!! Glittriga naglar är alltid det roligaste att ha!

Linnéa

Åh, riktigt snygga - gillar det gröna :p

Vanessa andersson

åh så fina! :) förpakningarna var ju väldigt unika :)

Anita

Såå fina :D

sara

Så fina saker och så fint förpackat :)

Amanda Engberg

Så coola färger!
Sv: Åh så roligt! Ska du dit för att shoppa? :)

Svar: japp :)
Julia

Madelene

Så härliga förpackningar ! :D

Sanna | Beauty & Design

Är såå sugen på att beställa därifrån, men har blivit 4 nya nagellack (vilket är rätt mkt för min del, haha) den här månaden, så det får nog vänta till nästa. Du har i alla fall köpt väldigt fina :)

Liene Svärd

Så fina!

Johanna Svensson

nice :)

Sara Ekman

Så fina :)

Celine

Så fina!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så fina nagellack! :D

Emelie

Så mycket fint :D

ebba

men åh vad kul, riktigt fina lack med ju :)
kram

Sara

Åh vilka härliga lack :) Älskar glitterlack :)

Ida ☯ the sky under the sea

Snygga! Längtar tills du visar alla på naglarna ^^

Svar: det kommer fast det lär ta ett tag haha ;p på min nagelinsta har jag lagt upp nästan alla om du vill är nyfiken, naailsbyjulia :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: