slide show

LONDON

 
Mamma fick nog den bästa födelsedags/morsdag presenten man kan få, hon och jag ska till london i sommar! Jag har aldrig varit där så det ska bli jättekul, lite qualitytime liksom bara jag och mammsen. ♥ Blir en massa shopping och någon tur i london eye såklart/madame tussauds och lite annat som vi inte kommit på än. Lääängtar!!
Sandra SG

London är så himla fint! jag har varit där flera gånger och jag bara älskar staden! hoppas ni får en bra semester dit

sv: väldigt gott var det!

Netti

Åh vilken bra present din mamma fick av dig :-D

Ebba

Men åh vad roligt!

Svar: ja riktigt najs :) kram

Pauline

å så roligt! :)

Sara

Men vilken underbar present :)

Alice

åh vad roligt!

Ida Lindborg ♡

men åh vad roligt, när ska ni dit? Jag ska med dit i sommar :D

Svar: vi ska dit den 24e juli, när ska du dit? :))
Julia

Amanda Engberg

Gud så roligt! Har alltid velat åka dit :)

Linnéa

Åh, jag fick ju samma resa i present när jag fyllde år i april - hoppas du uppskattar staden lika mycket som mig <3

Madelene

Åh så kul ! Jag vill också åka dit ! :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

KUL:) Jag ska dit i juni. Men vi har inte direkt planerat vad vi ska göra ännu. Blir väl som det blir:)

Helen

Åh ni kommer få det så bra :)

Sarah

Så himla roligt :) Vill oxå dit :)

angelicasvarld.blogg.se

Men vilken toppen present!

Karin

Åhhh vad roligt!! Jag var där med min mamma i Juli 2012 men hon vågade inte åka London Eye :( men kanske nästa gång vi kommer dit sa hon då så vill verkligen dit igen! Hoppas att ni får en underbar resa :)

Sara Ekman

Vad kul, London är uunderbart! :)

Emma

Vilken underbart rolig morsdagspresent! :D hoppas ni får det riktigt bra!

linah

åhh va roligt:D!!

Celine

Åh ska också till London! Älskar den staden! Vilken himla bra present hon fick :)

Mikaela

Vad roligt! London är en härlig stad! :D

thaipinnen

sååå underbar stad!!

Daniella

Omg är så avundsjuk, vill också åka till London!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åååå vad kul!!! :)

Boel

Åh vad roligt! Vilken present :D

Emma-Väntar tvillingar!

Sv:Tack :)

Å London är en fantastisk stad! Lyckos dig att få åka dit i sommar! jag vill dit igen!
Du måste besöka Primark! Amazing butik!

Svar: japp primark blir nog vårat första stopp ;)
Julia

sara

Gud vilken present! Älskar london, det kommer ni också göra! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vad kul!! :)
Brukar du resa ofta? Vet du ungefär vad det kostar att åka över en helg till t.ex. London? är det billigare att boka hotell i förväg eller när man är där? Funderar nämligen på att dra någonstans i sommar, men har aldrig riktigt varit utomlands så där (har varit med fotbollslaget och sen vunnit en resa så nästan allt var fixat liksom). :)

Svar: ja det ska bli jättekul! :) jag reser inte såå mycket, lite då och då. resan till london fick jag betala ganska precis 10 000 och då ingår hotell+flyg tur&retur för 2 personer, går att få billigare också men jag skulle iaf rekommendera att boka allt innan för det känns liksom bättre att veta vart man ska ta vägen och så man garanterat vet att det finns rum lediga osv. :) tycker du ska ta en weekend nånstans, det är så kul att resa :)
Julia

sara

Såå himla kul att resa till london!! :D

MATILDA ROSQVIST

så kul! London är inte riktigt min grej men jag har varit där en gång och det är ju en grym shoppingstad! :D

Julia

Sv; Ja det passar verkligen så himla bra ihop! :)

Vad kul med London! Skulle också vilja dit någon gång i livet :)

Pernilla Johansson

Åhh kul med London, var längesedan jag var där... sommaren 1989, då fanns inte London eye :) Ja Madame Tussauds är värt ett besök, Vi skulle till Towern, men det gav vi upp för det var så långa köer, även Madame T hade långa köer, så det är vad jag minns av London... köer. Något annat vi tittade på var London Dungeon och Guiness world record typ av museum. Det kommer bli en upplevelse :)

Svar: ja alla säger att det är mkt köer men det får väl va värt det :)
Julia

Oliwia

London är fantastiskt! Ska själv dit snart för femte gången!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: