slide show

Don't desert me

älskar verkligen nageln med bara stenar på haha, varför har jag inte gjort så tidigare?!
 
Jag har några lack från china glaze sommarkollektion att visa er, det är totalt 6 st lack i hela kollektionen som heter 'desert escape' som släpptes nyligen men jag klickade bara hem 4 st, kanske köper en till senare men vi får se. Det första lacket heter 'don't desert me' och är en skimrande lila/rosa färg, en färg som jag egentligen inte gillar så mycket men tyckte den var fin ändå att ha på naglarna och sen går det att göra lite nailart med den också! Formulan var hur bra som helst, trodde den skulle vara tunn och behöva typ 3 lager men den behövde bara 2 och det var inga problem alls så det var ju skönt! Vad tycker ni om färgen?
Ida Lindborg ♡

Vilka fina naglar! :D

ɑ n n i k ɑ

Så fina naglar :D

Sara

Men alltså så otroligt snyggt !! Älskar när man bryter av med lite glitter :)

Linnéa

Åh, vilken snygg färg <3

Boel

Sjukt snyggt! Älskar stengrejen :D

ebba

åh så himla fina!

svar: ja men verkligen :) kram

Netti

Färgen är helt underbar och vad grymt det blev med en nagel som har stenar :-D

Emma

Naglar med stenar är så himla snyggt! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

SJUKT SNYGG FÄRG! :) Älskar den.

Anonym

älskar diamanterna på!

Sara Ekman

superfint :)

Erica

Jag gillar den färgen, inte min favorit kanske, men jag gillar den. :) Och det med stenarna var jättesnyggt! :)

Madelene

Gud så snyggt ! :)
Den färgen var grym !

Pernilla Johansson

Jag var också inne på att klicka in den förra veckan, men vet inte om den är lik min Essie Jamaica me Crazy, men jag tror denna CG är ljusare... jag är riktigt sugen på att köpa den...

Oj att du fick tull nu sist, är det inte 30$ man får beställa utan tullavgift. Jag ser att de man beställer ifrån brukar skriva ett lägre pris än det man har köpt det för.

Svar: för mig har det alltid stått på paketet att det är en 'gift', det har inte stått nå pris men den här gången gjorde de det men det var över 30$ så jag vet inte hur det ligger till med det där :)
Julia

sara

Så snyggt! :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Jättefina, så himla härlig färg :)

Jag har förresten en tävling just nu på min blogg där man har chansen att vinna ett egendesignat mobilskal - du får väldigt gärna vara med och delta om du känner för det! :)

Helen

Helt underbara naglar :D

sarah

Älskar den rosa

Ida ☯ the sky under the sea

Brukar inte heller gilla färger som denna så mkt (ändå har även jag ett liknande, fast från OPI), men detta blev fint. Accentnageln lyfte upp manikyren väldigt fint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: