slide show

Bloggen 6 år

 
Kom på att jag har bloggat i hela 6 år snart, alltså det är ju helt sjukt? Vet inte exakt vilket datum jag började men i slutet av juni var det iallafall, var typ 15 år då haha.. samlade ihop lite sommarbilder från 2009-2015 för att fira lite. Men nu tycker jag sommaren ska komma på riktigt, ska det bara regna eller vad är grejen?? Tänker inte gå med på det här längre!
Linnéa

Så himla fina bilder - dom tidigaste är ju så söta :)

NICOLE

Himla lång tid! Grattis till bloggen =D

ebba

oj vad länge du haft bloggen! sommaren kan gärna komma nu ja, nyss spöregnade det här, nu skiner solen lite.
svar: ja men verkligen :) kram

Netti

Oj då har du bloggat ett tag! Grattis till 6-årsdagen :-D

Sanna | Beauty & Design

Åh vad roligt, grattis till lille bloggen :)

Saga

Grattis till din blogg!
Vad kul att du bloggat så länge! :D

Sara Ekman

Vad kul :D Jag har haft min sedan 2006, 10 år nästa år :D

Svar: oj det är ju superlänge haha :D
Julia

Johanna Svensson

Oj 6 år det är mycket! :) Men vad kul

Vanessa Andersson

Grattis!! Själv fyller jag 17 idag :D

Evelina

Härliga bilder!!

Amanda Engberg

Åh så länge! Grattis! :)

linah

grattis:D haha!

Amanda Jona [SPONTAN]

Men nej så roligt, grattis till bloggen! :)

Alicia - Alicia And Stuff

Oj 6 år, det var länge! Gud vad kul, grattis och lycka till i fortsättningen!

Vano

Tiden går så fort! Ett stort grattis till bloggen din :)

Svar: ja verkligen haha tack :)
Julia

Emma

oj, tror jag också har bloggat i ca 6 år... tror jag började 2009 eller 2010 :)

sara

Såå kul!! Grattis! :D

Ida Lindborg ♡

Vad roligt! grattis grattis! :D

Boel

Woah det var inte dåligt!
Grattis :D

Sarah

Grattis till din blogg :)

Pernilla Johansson

Grattis till att bloggat så länge, önskar jag visste hur länge jag har hållit på med bloggandet, men gissar runt 10 år nu...

Daniella

Wow, vad roligt, grattis :D

Patricia

Ja tänk vad åren går:) Kul att du fortfarande gillar att blogga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: