slide show

naailsbyjulia @ ig snart 1 år!

 
På måndag (är inte hemma då så därför slänger jag upp inlägget nu) blir mitt nagelkonto på insta 1 år, känns som att jag startade det typ förra veckan haha. Jag kommer ihåg att när jag lagt upp min första bild tänkte jag typ att mitt mål var att få 1000 följare innan 2015 men det gick visst lite bättre än så och nu är jag uppe i precis 29K, så himla kul! Finns dock vissa som är lite bittra och gör allt för att synas men sånt bryr jag mig inte om, deletar allt sånt på en gång. Vill ni följa så kan ni göra det hääär. ♥
Ebba

Du är så himla duktig så förstår varför så många vill följa ditt konto!
Svar: vad skönt de måste kännas att veta vad man vill :) kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Alltså åh vad jag är glad för din skull! Så kul att det gått så bra :)

Svar: tack, ja det är så kul :)!
Julia

Netti

Vad roligt och jag förstår att du får många följare! :-D

NICOLE

Vad kul att du fått så många följare på nagelkontot :)

MALIN

Det är så kul med Instagram :)

Linnea

Åh, sååå snygga 😊

Céline

men vad roligt!! Jag har aldrig varit mycket intresserad av naglar då jag alltid bitit på dom.. Men senaste månaderna har jag börjat följa många Twitter-konton och bloggar, bland annat din!! Nu har jag slutat med min fula vana och har köpt på mig lite fina naglar och testar en massa grejer, och jag tycker det är så kul!!

Jag måste börja följa din instagram :)

Svar: ja det är så kul! :)
Julia

Isabella Huynh

vad roligt :) och sjukt snygga naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: