slide show

Glow with the flow

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Kom på att jag inte lagt upp nån bild på hur naglarna jag hade i london såg ut! Målade dom i torsdags förra veckan och tog bort dom igår så hade dom nästan en hel vecka, händer inte ofta haha. men nagellacket satt bra, lite avskavt på vissa ställen men såg ändå okej ut.
 
Målade exakt samma mönster som jag gjorde nyligen med dom blåa för jag känner mig verkligen bekväm med mönstret och så hann jag inte komma på något bättre. Det rosa lacket jag använde heter 'glow with the flow' och är från china glaze 'electric nights' kollektionen som släpptes i våras, älskar den här rosa färgen och har använt den hur mycket som helst! Gillar ni också den rosa finns den att köpa på h&m, såg den i västerås och har aldrig sett att dom tagit in nya nagellack från CG, annars brukar dom bara ha dom gamla klassiska färgerna så det är ju bra, ska köpa en ny sen för min lär snart ta slut haha.
Bella

Fint :))

Johanna Svensson

Rosa är en av de finaste färgerna på naglar! :)

Linn Strömberg

China Glaze's nagellack är så bra!

Emelie

Vilken härlig färg!

Amanda Jönsson

Gu va snygga naglar!

Klara Andersson

snyggt!

Sanna | Beauty & Design

Superduperfina, som vanligt :)

Amanda Engberg

Åh så fint! :)

Sanya

Åh vad fint! Försöker sluta bita på mina naglar så jag också kan måla dom i fina färger haha :)

NICOLE

De här var superfina :)

Matilda

Snyggt!

Pernilla Johansson

Snygga, ja det kan jag tänka mig är lång tid för dig :)

Vanessa andersson

jätte, jätte, jättefina!! Otroligt vacker färg dessutom :D

Sara Ekman

Så fina :)

Linnéa

Tjusiga :)

Ja, det är såååå skönt att äntligen få vara ledig i några dagar <3

Alice

Riktigt snygga och färgen är ju bara för härlig!

Hanna

JISSES va duktig du är på att måla naglar! Imponerad!!

N

Fina!!

Ida Lindborg ♡

Så snygga! :D

Emilia

Åhh så himla snygga naglar! ♡

MADDISENJ.SE

Snyggt!

MALIN

Snygga naglar!

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar :D

Erica

Sååå snygga!!!

Eleonora Adriana ♥

snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: