slide show

Edgy

 
Alltså jag är käääär i det här lacket, den är såå himla fin!! Testade den igår och vill typ aldrig ta bort den haha, den påminner om det här nagellacket fast den här har ju glitter i sig också men den skiftar i samma färger, mest i grön och lila men även i blått och guld i visst ljus. Jag målade på 2 lager över en svart bas. Finns att köpa här och om ni ska klicka hem den passa på nuuu när den finns i lager för deras nagellack tar slut typ på en gång!
Miss Baby Peaches

Riktigt fränt lack!

Ellen Gräntz

Gud vad häftigt!

sara

Sååå Snyggt!! :D

Ebba

Så snyggt!
Svar: tack så mycket :) kram

NICOLE

Verkligen skitsnyggt :D

rememberthiis.blogg.se

snyggt :D

Netti

Men åh vilken härlig färg och jag förstår att du älskar den! :-D

Emma Grann Fotografi

Men åh vad snyggt!!

MALIN

Vad läckert :)

Maja Owetz

Gud vad snyggt!

Linnéa

Snygga snygga snygga :p

Pernilla Johansson

Det är snyggt, det nagellacket skulle jag kunna tänka mig, snyggt med svart bas... hehe kärlek till nagellack... ja det blev jag i veckan och bloggade om Mae från Zoya häromdagen, snyggare än vad jag trodde.

Emma - Foto, mode och vardag

Vilket coolt nagellack! Fin blogg förresten:D

Ida Lindborg ♡

Å så fina! :D

Pernilla Johansson

En fråga om Live Love Polish, jag har försökt att hitta på den sidan hur man betalar... funkar PayPal att betala på den sidan? bra att vet om man skulle beställa därifrån någongång.

Svar: jag vet faktiskt inte, jag tror paypal funkar men jag betalar inte genom pp.
Julia

Nora Bååth

Såå snygg färg :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Jag förstår att du är kär i nagellacket, det är sjukt snyggt! :)

Boel

MEN URSH VAD SNYGGT. DÖR SNYGGHETS DÖDEN!!!!!

Amanda Engberg

Men åh så snyggt! :)

Sarah

Snyggt de va :)

MATILDA ROSQVIST

så snyggt! riktiga nyårsnaglar ju :D

Helen

Ungefär hur ofta målar du dina naglar? :)

Johanna Svensson

riktigt snyggt, gillar färgerna! :)

sara

så himla läcker färg! :)

Emelie

Men ååh så fint! :D

hjjonsson.blogg.se

Så snyggt! Gillar färgen!

N

Snyyyggt!

Brownsugar

Wow vad fint!!!

Sanna | Beauty & Design

Gud vad härlig "färg", eller färgkombo! Ser supersnygg ut :D

Sara Ekman

coolt :)

linah

ååh va fint:D!!

Malin Wederberg

Underbar färg!

Ida | the sky under the sea

Såååå snyggt! Älskar multichrome!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: