slide show

Dead-end gorgeous

 
Det här nagellacket testade jag för 2 eller om det kanske var 3 veckor sen till och med haha, jag vet inte men har inte lagt upp bilder på den här på bloggen än. jag har iallafall velat test NCLA lack hur länge som helst och klickade hem den här från livelovepolish.com, jag vet att man kan få tag på deras nagellack här i sverige med genom nordicfeel t.ex men hittade inte riktigt någon färg som jag gillade eller kände jag behövde där. på LLP hittade jag då den här och tycker den är superfin, svart/mörklila/mörkblå (??) haha bas med lila och blått skimmer i!
Netti

Vilken härlig färg! :-D

Sara Ekman

Läcker färg!

MALIN

Vilken häftig färg!

Pernilla Johansson

Den är super snygg, vill ha :)

ebbae

åh så fina!

svar: ja men eller hur :) kram

Skogsraah ☾

Wow vad snyggt!

Emelie

Jättefint lack! :D

Klara Andersson

sjuukt cool färg!

Josefine

Superfint!!

Ellen Gräntz

Coolt! :)

NICOLE

Sjukt snygg färg :)

Johanna Svensson

wow snyggt :D

Ida Lindborg ♡

åh så fina!

Sv: Tack så mycket :)

sara

Såå Snygga naglar! :D

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar :D

N

Snyyyggt!!

Maria Pettersson

Cool färg! :D

sara

Läcker färg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: