slide show

Chevrons and flowers

 
Ett par naglar som är helt inspirerade (kunde inte låta bli) av en annan grym nageltjej som heter justagirlandhernails på insta, har ju gjort liknande mönster förut som jag kommit på själv men tyckte dom här färgerna var så fina tillsammans! Lacken jag använt kan ni se på den sista bilden+ett vitt från OPI och den silvriga är dazzle tror jag den heter från orly.
 
------
Var i västerås idag för att växla pengar osv inför london, åker ju dit om 2 veckor (så nervös inför flygresan haha) så fixade lite inför resan idag! Hittade såklart massa fint inne i butikerna men har lovat mig själv att inte köpa något innan london så jag kan gå loss där istället, ser verkligen framemot VS och så har jag spanat in en nagellacksbutik som är format som ett nagellack haha, coolaste ever. 
Ellen Gräntz

Så tjusigt :)

Sarah

Va kul o åka till London :)

snyggt

JUNITJEJ

Vackra naglar!

Linnea

Sååå snygga 😊

Ida Lindborg ♡

å fina :D

Ebba

Så söta!

Svar: tack så mycket :) kram

NICOLE

Så snyggt , älskar blått :) roligt med en resa :D

Olivia Ward's blogg

Fantastiska naglar du har! Så kul med London!

Pernilla Johansson

Snyggt... snygga färger. :)

MALIN

Snygga naglar!

Life of Johanna

Tack för du gillade min bild :)

N

Superfint!

sara

Snygga skor! :D

Svar: skor?
Julia

Netti

Vad läckert och vad roligt med en resa till London! :-D

Johanna Svensson

riktigt fint :)

Karin

Blir alltid lika imponerad av dina naglar alltså, grymt fina!

Sv: Som tur är måpdde hon bra redan igår :D

Svar: tack :D
Julia

VERONICA - fashion blog

Åh vad härligt tips :) Och så vackra bilder. Kramar tjejen!

Emelie

Jättefina naglar :D

MATILDA

åh älskar den färgen! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, vad snyggt! :)

Nora Bååth

Vilken härlig färg :D

Klara Andersson

men åå så fint!

Sanna | Beauty & Design

Åh vad fina :) Gör du nya varje dag eller gör du typ några stycken på en gång och sedan sprider ut dem? :) Väldigt ambitiös är du i alla fall. Och roligt med London :D

Svar: jaa jag försöker göra 2 designers när jag är ledig/slutar tidigare så jag kan sprida ut det till dagar som jag jobbar långa dagar :)
Julia

Liborius

Superfina!

Sara

Åh älskar färgen:) Underbart med London :)

Sara Ekman

Snygga :)

Emma Engström

Så roligt att bli inspirerad av andra! Önskar jag vore lika duktig :)

Helen

Kan du inte visa vad du använder för produkter?
Typ vad du har för inte få all nagellack på huden runt? vart de finns och köpa och så :)

Sarah

Duktig du e :)

sara

Såå himla snyggt! :D

Clara

Snygga färger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: