slide show

1 år sen

 
Idag är det precis 1 år sen jag satt på ett plan mot new york, världens bästa ställe! Helt sjukt att det redan gått 1 år, känns som det var igår typ haha, saknar!! För övrigt så var jag tvungen att stanna hemma från jobbet idag, är sjuk och kan knappt prata, har så ont ihalsen och har haft det i flera dagar så hoppas det går över snart!
Ida Lindborg ♡

åh så härliga bilder! :D

MALIN

Så häftigt med New York! Den staden hade jag velat besöka igen :)

N

Åh vill dit!

Netti

Men åh vilken upplevelse du har haft för ett år sedan! Jag hade samma symtom som dig för några dagar sedan och det är klokt att du vilar från jobbet. Krya på dig!

NICOLE

Kul med NY! Vill också åka dit =D Mindre kul att du är sjuk :/ Krya

Linnéa

Åh, jag måste verkligen åka dit nån gång <3

Nora Bååth

Tiden går så galet fort!

Sara

Åh NY så underbart :) Usch då att vara sjuk, hoppas du mår bättre snart :)

ebba

åh hoppas du blir frisk fort, krya på dig!

svar: tack så mycket :) kram

Sara Ekman

Vill åka dit igen!!

Sanna | Beauty & Design

Fantastiskt härliga bilder :)

Tiden går verkligen fort, gäller att ta vara på den :)

Skulle också vilja åka till NY, verkar riktigt nice där. Hoppas du förövrigt blir bättre snart :)

Elin

Vill såå gärna åka till USA

Emma Grann Fotografi

En så himla fin stad!

Nadia

Älska NY!!! <3

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så häftig plats, måste besöka New York! :)

Ellen Gräntz

Helt underbara bilder! Vill också åka dit någon gång :)

sara

Så härliga bilder :)

Klara Andersson

så fiina bilder

Malin Lundgren

Åh New York, dit skulle jag också vilja fara!

Emelie

Måste varit en underbar resa! Och krya på dig!

Amanda Persson

ååh New York, så himla härlig stad! Hoppas du mår bättre snart, kram!

julia lindqvist

Så himla fina bilder, måste verkligen åka dit! :)

Maria Pettersson

Så avis på att du har varit i New York! Jag vill också åka dit! Har du skrivit några tips eller så någonstans? Vill gärna läsa det i så fall :)

Svar: jaa jag tror det finns något tips i mina new york kategorier för 2012 och 2014, dom ligger under resor fliken :)
Julia

Karin

Har alltid drömt om att komma till New York. Hade varit spännande att se om staden är lika magisk som man tror :)

Svar: det är den verkligen! :)
Julia

Maria Pettersson

sv: tack så mycket :D ska läsa de tipsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: