slide show

Wantiezzz

 
Hittade äntligen de perfekta slitna jeansen på nelly.com för några dagar sen och idag fick jag ett mail om att storleken jag bevakade har kommit in i lager igen men jag vet dock inte om jag vågar beställa dom för det är så svårt med storlekar på jeans tycker jag, iallafall när dom går i 34, 36 osv men dom är så fina, har letat efter såna länge nu men aldrig hittat några jag tycker om.
 
ooooch nagellacken på bilden, jag dööör så fina dom är men det är sån hög efterfrågan på dom för lacken är handgjorda och de sålde slut på en kvart! måste vara beredd nästa gång de kommer in i lager haha. sen är skorna väldigt snygga också tycker jag!
- Caroline

fan vad snygga jeans1

Anna Fotografi

Så kul att de har kommit in nu :)

Pernilla Johansson

Snygga byxor... nagellacken var läckra...

Linnéa

Så fint :)

Ja, Sia är grymt bra <3

Daniella

Vilka fina jeans ^^
Sv: Ja eller hur :D
Kram!

Sara Ekman

Snyggt! :)

Josephine - Living in London

Gillar jeansen :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Byxorna var snygga! :)

NICOLE

Tycker överlag det är svårt att köpa jeans faktiskt :O Men hoppas de blir bra om du väljer att beställa!

Emiza

snygga jeans

Ninni - Vimsiga mamman

såå snygga byxor

corneliaeriksson.blogg.se

Snygga skor! De låga svarta.

NICOLE

Haha var tvungen att gå tillbaka för att titta på jeansen, de var jättesnygga =) Beställde du dem?

Rebecka

Snygga jeans!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: