slide show

Throwback

 
Känner ni igen ställena på bilderna? Jag tog dom iallafall när jag var i L.A 2013 på WB studios, där spelar dom in massor med filmer och serier, bl.a min favorit PLL. Tycker det är så kul att kolla på dom bilderna jag tog där borta för man känner igen så mycket och när jag var där så höll dom på att spela in PLL säsong 4 avsnitt 9 (vi såg inget av det men dom berättade det iallafall och det tar ca 1 vecka att spela in ett avsnitt). Man blev helt starstrucked över ett par hus haha!

När jag åker tillbaks till L.A ska jag tillbaks hit för det var såå coolt! 
linahh

ååå så fina bilder:)!!<3

Daniella

Vad fint det ser ut där :)

milina.blogg.se

åh aldrig varit där! men vill dit!

Sara Ekman

Så himla nice!! :)

Emelie

Alltså omg jag är såå avundsjuk!! Så coolt! :D

NICOLE

Jättefin miljö :D Coolt att ha varit där om en av dina favoritserier spelas in där =)

Henrietta Nylund

Åh vad coolt! Skulle verkligen vara coolt att få besöka det! :)

Linnéa

Såååå härliga bilder <3

Elin karlsson

Vad roligt att du ska tillbacka! Hoppas du får det bra :)

Svar: det är inte säkert än men om så :)
Julia

Emelie

ååh så coolt!

Lina Johansson

Åh vilka härliga bilder och kul det verkade vara!

Sv: Ja verkligen hihi :D

Ida ☯ the sky under the sea

Ahhh vad grymt! Klart man kan bli starstrucked på hus :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: