slide show

Snöiga bilder

Tog med kameran ut till skogen för att fota snön lite idag, det är så fint nu när det är alldeles vitt ute. synd bara att det inte var soligt för då hade det varit ännu finare! här är iallafall några av bilderna som jag tog:
 
värmde upp mig med lite varm choklad när jag kom hem, mums!
Sara

Så otroligt fina bilder, verkligen fint när det är vit runt omkring :)

Linnéa

Underbara bilder <3

patriciac.blogg.se

Jag vill också fota snö. Jag hann inte med det den korta perioden den var här:( Nu har vi inte snö.

emelie

sol på snö är så himla fint :D då kan jag uppsakta sön, annars har jag lie svårt för det!:D

Elin

Så mysigt med snö!

Daniella

Vad fint ^^

Boel

Himla fina bilder och mysigt med varm choklad :D

Sv: Verkligen! :)

Emilia

Fina bilder! Det är så fint ute nu på vintern när det är mycket snö. Och åh vad gott med varm choklad :)

Sara Ekman

Fina bilder :)

sara navjord

jätte fina bilder!

NICOLE

Så fint med allt vitt tycker jag :)

elinasoderholm.blogg.se

Jättefina bilder! :)
Hoppas att du har haft en bra helg!

Amanda Niclasson

Så underbara bilder!

Pernilla Johansson

Snön lyser upp, men nu hade man gärna sett att det var snöfritt så våren kommer snabbt...
Fina bilder...

Vill också ha snö hos mig!
Förresten din design är jättesnygg älskar att den är så ljus och glad

Svar: tack fast det är inte jag som gjort den :)
Julia

♀ THE REVOLT ♀

Jättevackra bilder! ^^ Du har ju färdigheter inom foto också!:D Gillar att du har en så stark kreativ sida! Man kommer långt med att ha ett utvecklat kreativt sinne ^^

Svar: åh tack :)
Julia

Emmy Lam

Så fint! Här var det också lite mulet, men snön är ju i sig superfin.

milina.blogg.se

fint! :)

Emelie

Åh så fina och mysiga bilder! :D

Jessica

Fina bilder :)

Ninni - Vimsiga mamman

Så söt kopp :)

linah

va fint!

corneliaeriksson.blogg.se

Vad fint! Det blir verkligen vackert ute när allt blir vitt.

Clara

Så härliga vinterbilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: