slide show

Pretty in purple

 
Målade dom här naglarna igår, blev rätt så vårigt med rosor och ljusa färger. i januari när jul och nyår och allt sånt är över så börjar jag alltid längta till våren och det syns ofta på mina naglar haha!
rememberthiis.blogg.se

Fint!

Linnéa

Älskar den lila färgen - har ett liknande O.P.I <3

Henrietta Nylund

Såå himla fina! :)

milina.blogg.se

så fina!

Elin karlsson

Så söta naglar :)

yourinspiration

Wow, kan inte du göra en videotutorial hur du gör blommorna(?) för dem var väldigt snygga

- Caroline

Åh så fina till våren!

Sofie

Så himla fina naglar, så duktig du är!

Jessica

Så fina! :)

Emelie

Så vackra!

Anna - photography, life, style

Så fina dem blev :D

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar! :)

Boel

Fantastiskt fina :)

Sv: Tack!

♀ THE REVOLT ♀

ÅH!:D va söööta! :DD

Ninni - Vimsiga mamman

Snyggt

Lydia Elstig

Så snyggt!

Elin

underbart fina naglar!:)

Pernilla Johansson

Sv: jag har hört att den peel off inte är så bra, på en del har det ramlat bort direkt på. Sen undrar man, skadar det inte nagelytan när man drar av det från nageln? Hehe sen är frågan om jag skulle kunna låta bli att pilla på det om jag skulle använda det...

Svar: ja den försvinner ganska fort men det gör ju inget för mig så kanske därför jag gillar den haha.
Julia

Elin

Älskar rosetten du har på ena fingret :)

Sara

Så fina, älskar lila!:)

Emelie Pahlin

Åh, så fina och söta!

Kimmey ~ Kung varje dag

Så himla härliga naglar!

Emma

Riktigt söta naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: